thumb_350_yoan9_6.jpg

S-a intrat pe ultima sută de metri înainte de începerea unui nou an universtar. Tocmai pe când se pregătea să investească bugete imense în recrutare, McDonald’s a dat un ochi peste procentul de ocupare a locurilor din universități. A fost bucurie mare când gigantul comercial a descoperit că cel puțin pentru încă un an va avea asigurat numărul de angajați noi.  

McDonald’s  a lansat și programe de fidelizare pentru viitorii angajați, iar pentru începutul de an universitar se pregătesc și chestionare care să stabilească ce salarii își doresc tinerii candidați, ce beneficii așteaptă și care sunt gândurile în legătură cu viitorul job. 

Universitățile se gândesc deja să renunțe la parteneriatele cu alte companii pentru asigurarea unor noi locuri de muncă la finalul facultății și asta deoarece orice muncă e în zadar. Locurile sunt deja asigurate. Doriți și sos la cartofi? 

 


Daca ai vazut ceva interesant, deranjant in oras sau ai o idee despre orice legat de orasul Tirgu Mures, scrie un articol. Exprima-ti ideile prin Mures.ro.
Adauga articolul tau