Județul Mureș a fost mereu în vârful clasamentului național al deceselor în accidente rutiere și al evenimentelor grave produse pe șosele.
Cu 96 de decese în accidentele rutiere la un milion de locuitori, România are una dintre cele mai ridicate rate ale mortalității pe șosele, din Uniunea Europeană. România a fost țara cu cea mai mică scădere a numărului de decese din 2001 încoace. Au fost ani în care au murit chiar și peste 3.000 de români în accidente rutiere. Este o cifră îngrijorătoare, care putea fi și mai mare fără intervențiile salvatorilor de la Serviciul Mobil de Urgență, Reanimare și Descarcerare (SMURD).
Este cert că numărul de mașini crește în fiecare an, dar la fel de adevărat este că drumurile bune sunt una dintre soluțiile prin care putem salva vieți. În acest moment, în județul Mureș și în prelungire spre Cluj, Guvernul PNL face aproape 43 de kilometri de autostradă,
Din septembrie, se circulă pe Iernut – Chețani (17,9 km) și sunt în lucru tronsoanele Târgu Mureş-Ungheni + drum de legătură (9,2 km) și Chețani-Câmpia Turzii (15,7 km).
Adăugăm și tronsonul Ungheni-Iernut (13,7 km) dar cert este că mai avem mult de lucru la infrastructura drumurilor din județul Mureș, pentru a crește siguranța traficului rutier.
Scoaterea traficului greu din Târgu Mureș, Sighișoara și Reghin, prin construcția centurilor ocolitoare, este unul dintre proiectele de bază ale viitorilor parlamentari de Mureș ai PNL
Comandat de Partidul Național Liberal – Organizația județeană Mureș, executat de SC CARDIOBIT SRL, prin www.mures.ro, cod mandatar financiar 11200025