Ca urmare a votului exprimat de consilierii județeni, le-a fost acordat un nou mandat, până la 31 mai 2024, lui Peti Andrei, administrator executiv, Președinte al Consiliului de administrație și lui Popa Daniel Marius, administrator executiv, Vicepreședinte al Consiliului de administrație.
”Având în vedere că administratorii Aeroportului au atins obiectivele prevăzute în contractele încheiate cu Consiliul Județean, astăzi am decis reînnoirea mandatelor acestora. În momentul de față avem pregătită toată documentația pentru dezvoltarea Aeroportului, avem aprobate documentațiile pentru prelungirea pistei, extinderea terminalului și a platformei de parcare a aeronavelor și continuăm demersurile pentru realizarea acestor investiții. Aeroportul Transilvania este una dintre prioritățile mele și va continua să fie”, a spus președintele Consiliului Județean Mureș, Péter Ferenc.
Consilierii județeni au luat în discuție și patru proiecte de hotărâre ce vizează activitatea Aeroportului Transilvania din Târgu-Mureș.
Primul proiect a prevăzut acordarea sumei de 200.000 de lei astfel încât Aeroportul să poată acoperi cheltuielile legate de măsurile de prevenire a răspândirii epidemiei COVID-19. Astfel, a fost alocată suma de 150.000 lei pentru asigurarea de echipamente de protecție pentru personalul propriu, soluții dezinfectante pentru personalul propriu și pasageri și dezinfectarea spațiilor.
De asemenea, suma de 50.000 de lei a fost aprobată pentru închirierea unui cort cu o suprafață de 300 de mp. Acesta este instalat ca o prelungire a terminalului, astfel încât să existe o zonă în care pasagerii să completeze declarațiile pe propria răspundere legate de detaliile călătoriei și modalitatea de efectuare a autoizolării.