Consiliul de Administrație al Spitalului Clinic Județean de Urgență Târgu Mureş s-a întrunit în ședință extraordinară astăzi, 29 martie, la ora 12.
Membrii Consiliului de Administrație al Spitalului Clinic Județean de Urgență Târgu Mureș au constat că mandatul managerului dr. Claudiu Puiac a expirat în data de 27 martie, iar începând cu data de 28 martie acesta se află în concediu de odihnă.
În acest sens, Consiliul de Administrație al Spitalului Clinic Județean de Urgență Târgu Mureş a adoptat o hotărâre, cu următoarele puncte principale:
- Demararea procedurilor de organizare a concursului pentru postul de manager al Spitalului Clinic Județean de Urgență Târgu Mureş, conform legislației în vigoare
- Organizarea acestui concurs în data de 10 mai 2021, pe baza calendarului care va fi anunțat public. Comisia de concurs va fi formată din personalități ale lumii medicale, incluzând conducători ai unor instituții medicale din cadrul Ministerului Apărării Naționale și Administrației Prezidențiale.
Decizia a fost luată cu votul majoritar al membrilor prezenți, singurul vot împotrivă fiind al dr. Szasz Jozsef Attila, reprezentantul Consiliului Județean Mureș în Consiliul de Administrație al SCJU Târgu Mureș.
“Totodată, s-a solicitat directorului Direcției de Sănătate Publică Mureș, domnul Iuliu Moldovan să informeze de urgență conducerea Ministerului Sănătății și a Instituției Prefectului – județul Mureș în legătură cu faptul că astăzi, 29 martie, Spitalul Clinic Județean de Urgență Târgu Mureş se află într-un vid complet de autoritate și că, în stare de alertă și în plină criză sanitară nu există o persoană desemnată să asigure funcționalitatea operativă a instituției medicale”, se menționează într-un comunicat de presă semnat de Președintele Consiliului de Administrație al Spitalului Clinic Județean de Urgență Târgu Mureş, prof.univ.dr. Benedek Imre.